вівторок, 7 квітня 2020 р.


7 КВІТНЯ – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я
"Здоров’я - це не все,
але все без здоров’я - ніщо!"
Сократ
Щорічно Всесвітній день здоров’я святкується в день створення Всесвітньої організації  охорони здоров’я (ВОЗ) у 1948 році. За час, що пройшов з цього дня членами Всесвітньої організації охорони здоров’я стали близько двохсот держав світу. Він проводиться для того, щоб люди могли зрозуміти, як багато означає здоров’я в їх житті, і вирішити, що їм потрібно зробити, щоб їхнє здоров’я стало краще.
Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною    особистістю, і лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.
У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я у бібліотеці відкрилася книжкова виставка-порада «Здоровя найбільша цінність у житті». Зокрема, виставка на тему охорони здоров’я спрямована на підтримку у пропагуванні здорового способу життя.
Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, впевнено крокуйте до «Країни Міцного Здоров'я» і пам'ятайте, що Ваше здоров'я - у Ваших руках.


Немає коментарів:

Дописати коментар