пʼятниця, 15 травня 2020 р.


15 травня - Міжнародний день сім'ї
Сім'я для кожної людини є дуже важливою для життя. Народжуючись на світ, маленька людина набуває маму і тата, а виростаючи обзаводитися власною сім'єю. Сім'я – це не тільки батьки, це ще й улюблені, близькі, а іноді навіть друзі, з якими пройшов вогонь і воду. Звичайно, в традиційному розумінні, сім'я – це мама, тато і їх діти. Зовсім не дивно, що існує міжнародне свято сім'ї, в яке всі люди об'єднуються і святкують таке світле свято.
Міжнародний день сім'ї було затверджене 15 травня 1994 року за ініціативою ООН. Свято передбачає висвітлення як можна більш важливих проблем сім'ї, обговорюваних на різних громадських конференціях та ЗМІ. Також у цей день проводяться різноманітні фестивалі, які спрямовані на залучення членів сімей, їх згуртування і усвідомлення важливо спільного проведення часу.
Історія міжнародного дня сім'ї
Зародження дня сім'ї почалося ще в 1989 році, коли в ООН з'явилося бажання створити єдиний день, який буде присвячений розгляду проблем сім'ї в різних країнах. У 1993 році в ООН була прийнята резолюція, згідно з якою був офіційно затверджений день сім'ї 15 травня 1994 року, передає Ukr.Media.
Щороку за рішенням ООН здійснюється висвітлення найбільш актуальних проблем в сім'ї.
Традиції міжнародного дня сім'ї
Не секрет, що для щасливої гармонійної сім'ї необхідно мати традиції, які будуть об'єднувати всіх членів сім'ї. Спільні звички в сім'ї необхідні як сім'ям без дітей, щоб зберегти любов і взаєморозуміння, так і сім'ям з дітьми, щоб привчати їх до нормальних взаємин між членами сім'ї. Крім іншого діти потребують щасливе дитинство, яке їм можуть забезпечити тільки батьки. Наприклад, традиція кожні вихідні водити дітей у похід не лише згуртує всю родину, але й долучить маленьких непосид до культури і правильному ставленню до природи.
В цей день не можна забувати і про батьківську родину. Обов'язково варто відвідати їх, а краще навіть зібратися всім разом і, наприклад, відправитися на природу на шашлики. Якщо немає можливості особисто привітати батьків, то необхідно обов'язково подзвонити і сказати теплі слова привітання, адже батьківська сім'я дуже цінна для кожної людини, саме з неї починається розвиток дитини. Батьки виховують, захищають, люблять і вчать як треба себе вести в тій чи іншій ситуації.
Доброю традицією можуть стати посиденьки усіма родичами в затишній атмосфері. Можна пригадати кумедні історії з дитинства батьків та їх родичів, послухати про своє дитинство і дати настанову своїм дітям. Для таких зустрічей досить зібрати за один столом всіх родичів, приготувати смачну вечерю, можна навіть зробити кожному члена великої родини невеликі приємні подарунки і влаштувати цікаві конкурси.
Сім'я — це щастя, любов і удача,
Сім'я — це влітку поїздки на дачу.
Сім'я — це свято, сімейні дати,
Подарунки, покупки, приємні витрати.
Народження діток, перший крок, перший лепет,
Віра в найкраще, хвилювання і трепет.
Сім'я — дружна праця і вічні турботи,
Сім'я — це багато вдома роботи.
Сім'я — це складно.
Сім'я — це важливо.
Сім'я — це коли
Все на світі можливо.

https://www.thinglink.com/scene/1317825719035756546











Немає коментарів:

Дописати коментар