неділя, 7 квітня 2019 р.


7 КВІТНЯ – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я
"Здоров’я - це не все,
але все без здоров’я - ніщо!"
Сократ
7 квітня світова спільнота відзначає Всесвітній День здоров’я. Слід сказати, що цей День відзначається вже досить давно, починаючи з 1948 р. Саме в цей рік була створена Всесвітня організація охорони здоров’я (World Health Organization) членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей. Україна була однією із перших таких країн – ще в 1948 р. відбулося підписання відповідних угод, а після отримання незалежності у 1991 році вона поновила свій договір. А щорічне проведення Всесвітнього Дня здоров’я стало доброю традицією починаючи з 1950 р. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження, незалежно від віку та місця проживання, статку та професії.
У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я у нашій бібліотеці оформлена  книжкова виставка-порада «Казкові чари Афродіти» з метою привернути увагу користувачів бібліотеки до злободенних проблем та актуальних питань. Зокрема, виставка на тему охорони здоров’я спрямована на підтримку у пропагуванні здорового способу життя. До уваги відвідувачів бібліотеки представлені книги та періодичні видання.
Всі матеріали здебільшого стосуються фізичної культури, руху, як основи здоров’я, гігієні, здоровому харчуванню, поради що до життя без стресу, як бути красивою кожен день.
"Здоровя, як і життя – особистий скарб. Як скористається ним людина залежить від його знань, вмінь, навичок і волі."
М. Голуан.



Немає коментарів:

Дописати коментар