субота, 7 квітня 2018 р.


День здоров'я в бібліотеці
Здоров’я – це дар космосу самій людині. Його треба шанувати, не втрачати, а примножувати. Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. Зберегти його допоможе здоровий спосіб життя. Пам’ятайте про це щохвилини, щогодини.
У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я у бібліотеці було оформлено книжкову виставку «Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати».
 Бібліотекарем традиційно проводиться тематична виставка з метою привернути увагу учнів до злободенних проблем та актуальних питань. Зокрема, виставка на тему охорони здоров’я спрямована на пропагування здорового способу життя серед школярів.
До уваги відвідувачів бібліотеки представлено книжкові та періодичні видання. Всі експонати здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості.
Обов’язково скористайтесь підібраними інформаційними та просвітницькими матеріалами, які навчать Вас дбати про своє здоров’я, допоможуть зберегти його та навчать здоровому способу життя.
Доброго Вам здоров’я!




Немає коментарів:

Дописати коментар