пʼятниця, 10 березня 2023 р.

Моє життя, мов сад. У нім – доробок мій,
Моя душа і помисли, як вітер.
Мені творилося і в бурі грозовій,
І серед зим, і в буйноцвітті літа.

                                        Н. Чир

 


12 березня 2023 року відзначаємо 85 років з Дня народження поета, громадського діяча, нашого краянина - Нестора Чира.

Нестор Іванович Чир... Це він, вчитель за професією, а поет за покликанням, людина подвижницької долі, яка не скорилась важкій хворобі, а борючись впродовж десятки літ, викував себе для любові й людей.

Перші поетичні публікації Нестора Чира датуються 1987 роком. Саме цього року в Надвірній було створено літературну студію «Бистрінь», яку очолив поет і керував нею 25 років. Сьогодні літстудія носить його ім‘я. За життя поета було видано 8 книг:

          1. «Пізнє яблуко мого саду»

          2. «Долоні в крапельках дощу»

          3. «Калиновий спалах»

          4. «Котячий обід»

          5. «Паморозь дивного світіння»

          6. «Акорди срібної печалі»

          7. «Білі сльози снігу»

          8. «Гортаючи долю»

      В 2015 році після його смерті була видана книга «Гортаючи долю», яку поет не встиг дописати. Чотири рази поспіль - 1990, 1994, 1998, 2002 років Нестор Іванович обирався депутатом обласної ради, був нагороджений орденом «За заслуги» ІІІ ступеня, Почесною Грамотою Верховної Ради України та іншими нагородами.

В бібліотеці представлена книжкова виставка:" В далечінь відійду, щоб вернутись до свого народу..." де присутні мали можливість ознайомитися із творчістю автора.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар