неділя, 8 грудня 2019 р.


«Тато, мама, я – спортивна сім’я»
7 грудня у нашій школі було проведено класним керівником Шпитчуком П.І. спортивне свято - змагання серед спортивних сімей учнів 6 - Б класів  “Мама, тато, я - спортивна сім’я”. У змаганнях брали участь 2 команди: команда батьків та команда учнів. Учасники виборювали першість у різних естафетах: «Баскетбольна», «Переправа», «Сімейна естафета», «Гусениця», «Тенісна», «Черепаха», «Футбольна», «Хто швидше», «Полювання», «Хустинка», «Повітряна кулька», «Зайчики».
 Оцінювали команди члени журі: учениці 9 класу Миронюк Діана та Гаджук Лілія.
Журі було дуже складно визначити найшвидшу, найактивнішу та найспортивнішу команду, але в результаті перемогу здобула команда учнів.
Усі учасники отримали  грамоти та медалі, а ще масу задоволення, позитиву та оплески.
Змагання, у яких батьки не лише сім’я, а ще й команда, пробуджує спортивний інтерес та гордість за своїх рідних. Тож цього разу батьки на власному прикладі показали своїм дітям, що спорт, це основа здорового способу життя. А “бути зразком для своєї дитини – найвища нагорода”, – зізнаються дорослі. Такі родинні змагання зміцнюють стосунки у сім’ї, роблячи її здоровішою не лише фізично, а й духовно.
Свято вдалось. Батьки запропонували проводити такі заходи частіше. Тож до нових зустрічей!



Немає коментарів:

Дописати коментар