четвер, 26 жовтня 2017 р.

У рамках місячника шкільних бібліотек 25 жовтня бібліотекарем проведено гру «ПОДОРОЖ СТЕЖИНКАМИ ЗДОРОВ’Я» з учнями 4 – Б класу.
Девізом гри були такі слова:
Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
Метою гри було сформувати в дітей уміння турбуватися і дбати про власне здоров’я; працювати в групах, парах; виховувати бажання бути здоровим, сприяти отриманню школярами  знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я. Під час подорожі учні відвідали 8 зупинок на яких були різні завдання і потрібно було їх виконати. Вони упорались з цими завданнями. Вкінці гри школярі мали можливість познайомитись з літературою, яка була представлена на виставці «Чи бути здоровим – вирішуєш ти».








Немає коментарів:

Дописати коментар